پرسشنامه اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت

پرسشنامه اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت

دانلود پرسشنامه استاندارد اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه اشتیاق به محصول توسط Laurent و Kapferer  در سال ۱۹۸۵ ساخته شده است که از ۱۶ گویه و ۵ خرده مقیاس خطر- اهمیت درک شده (۳ سوال)، احتمال اشتباه در خرید (۴ سوال)، ارزش نمادین (۳ سوال)، ارزش لذت بخش بودن (۳ سوال) و علاقه (۳ سوال) می باشد که بمنظور ارزیابی اشتیاق به خرید محصول یا برند بکار می رود.
کاپفرر و لارنت (۱۹۸۵)، علاقه مندی به محصول را تحت عنوان علاقه مندی شخصی به محصول، میزان اهمیتی که فرد برای محصول قائل می شود و یا معنای شخصی آن برای فرد تعریف می کنند

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش چوبتراش  ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما