پرسشنامه نقش بازاریابی سبز در افزایش فروش محصولات گوشتی

پرسشنامه نقش بازاریابی سبز در افزایش فروش محصولات گوشتی

دانلود پرسشنامه استاندارد نقش بازاریابی سبز در افزایش فروش محصولات گوشتی

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه دارای ۲۴ سوال بوده و هدف آن بررسی نقش بازاریابی سبز در افزایش فروش محصولات گوشتی (محصول سبز، قیمت سبز، تبلیغات سبز، کاهش ضایعات، ترفیع سبز، بازار ارگانیک) می باشد. شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت ۵ گزینه ای می‌ّباشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. جهت بررسی پایایی پرسشنامه  از آلفای کرونباخ استفاده گردید که تمامی ضرایب آلفا نشان دهنده‌ی سطح مطلوب پایایی پرسشنامه هستند و در مجموع ضریب آلفای کرونباخ ۹۴% درصد به دست آمد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: word
تعداد صفحات:  ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه نقش بازاریابی سبز در افزایش فروش محصولات گوشتی
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما