پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

بازاریابی صنعت توریسم در ایران گردشگری و جهانگردی

مقدمه مقاله و پاورپوینت
جهانگردی یکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

تاریخچه و تعریف گردشگری
ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
دو تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .

تعریف بازاریابی و آمیخته بازاریابی
« کاتلر »
فرایند اجتماعی و مدیریتی که طی آن افراد و گروهها نیازمندیها یشان را از طریق مبادله کالای و خدمات با یکدیگر برآورد می سازند .

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه گردشگری
تعریف بازاریابی
بازاریابی گردشگری ( خدمات )
فرایند بازاریابی گردشگری
منابع و ماخذ

پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما