تحقیق بدنسازی در فوتبال

تحقیق بدنسازی در فوتبال

بدنسازی در فوتبال
بخشی مقاله
مطالعات نشان می دهد که میزان دویدن های با شدت بالا در طول یک مسابقه به سطح آن مسابقه مربوط می شود. انتظار می رود بازیکنان سطوح بالا در بالاترین شدت مسافت بیشتری را در زمین طی کنند. پس اگر هدف بازی در سطوح بالاست باید از نظر جسمانی توانائی این رقابت را در خود ایجاد کنید. تمرینات هوازی با شدت بالا با میزان کالری در حدود ۸۵ تا ۹۵ درصد از ضربان قلب بیشینه انجام می شوند و در مجوع استقامت قلبی ـ عروقی، سرعت و استقامت عضلانی را نیز بهبود می دهند.

فهرست مطالب

تمرینهای آمادگی در فوتبال
تمرین هوازی
تمرین غیر هوازی
تمرین اختصاصی عضله
اجزاء تمرینات هوازی در فوتبال
یک برنامه تمرینی جالب
سرعت بازیکنان در فوتبال
سرعت بازیکن فوتبال
تمرینات آمادگی برای بازیکنان جوان
شیوه های مختلف تمرین قدرتی در فوتبال
تحریک الکتریکی
تمرینات قدرتی برای کودکان ؟
تمرینات با وزنه برای نوجوانان
مدت زمان بازگشت به حالت اولیه برای انواع فعالیت های بدنی
تست yoyo
نمونه ای از چگونگی سازماندهی یک جلسه تمرین هوازی
ریکاوری در فوتبال
سرد کردن در فوتبال


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما