پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

دانلود پرسشنامه استاندارد بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه دارای ۴۹ سوال بوده و هدف آن بررسی ابعاد مختلف برند بر فاداری مشتریان می باشد. به طور کلی پرسشنامه دارای دو بخش بوده که در بخش اول به سنجش میزان وفاداری مشتریان و بخش دوم به بررسی ابعاد برند مورد نظر می پردازد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. به منظور بدست آوردن روایی از نظر کارشناسان و اساتید مربوطه (سه تن از اساتید) استفاده شد. برای محاسبه پایایی، پرسشنامه بر روی یک گروه ۲۰ تا ۳۰ نفری اجرا شد و ضریب آلفای کرونباخ آن ۸۹ درصد به دست آمد.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات:  ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما