پرسشنامه تصمیم گیری خرید

پرسشنامه تصمیم گیری خرید

دانلود پرسشنامه استاندارد تصمیم خرید
پرسشنامه استاندارد اثربخشی تصمیم خرید سوده (۱۳۸۷) شامل ۱۴ گویه که هر گویه آن یک بعد می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
واژه تصمیم مصرف کننده تصویر فردی را در ذهن مجسم می کند که با دقت مشغول بررسی ویژگی های تعدادی ازمحصولات، برندها یا خدمات است و می کوشد با استفاده از شیوه های منطقی گزینه ای را انتخاب کند که بتواند باحداقل هزینه، نیازی را که تشخیص داده برطرف نماید . بنابراین، تصمیم گیری مصرف کننده یک مفهوم منطقی وعملکردی را در بر دارد . در این پژوهش تصمیم به خرید از سه آیتم نگرش نسبت به برند، تمایل به خرید و آشنایی با برند تشکیل شده است(منبع در داخل فایل ).

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از تصمیم خرید نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۱۴ گویه ای پرسشنامهتصمیم خرید می­دهند .

مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
پایایی این پرسشنامه با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است.
توضیحات کامل با تفسیر در داخل فایل

مشخصات پرسشنامه
پایایی و روایی : دارد (با منبع معتبر)
تفسیر و توضیحات : دارد (به صورت کامل و به دو طریق تحلیل شرح داده شده است)
نوع فایل : ورد آفیس
منبع : دارد (منبع پرسشنامه + منبع پایایی)
تعاریف مفهومی و عملیاتی : دارد (با منبع)
امتیازبندی پرسشنامه : دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.