پرسشنامه تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی

پرسشنامه تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی

دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه استاندارد سنجش تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی به کشور از دید گردشگران، توسط اکبرپور در سال ۱۳۹۰ به منظور سنجش اولویت بندی تاثیر ابزارهای تبلغاتی بر جذب گردشگران اروپایی طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۳۰ سوال و ۶ مولفه می باشد و با طیف ۵ گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (بنر‎های تبلیغاتی آنی گردشگری ایران، جالب هستند.) به سنجش تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی می پردازد. سوالات پرسشنامه چون توسط گردشگران خارجی کامل می شوند به زبان انگلیسی می باشند.

پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ و………

روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). و………

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
فایل PDF: دارد
تعداد سوال:  ۳۰ سوال
تعداد مولفه:  ۶ مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
تعداد صفحات:۱۲
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما