پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

دانلود پرسشنامه استاندارد ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات توسط Altsech (1995) ساخته شده است که از ۱۹ گویه و ۲ خرده مقیاس اصالت (۱۴ سوال) و ارتباط (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). Altsech روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۵% ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
تعریف عملیاتی و مفهومی: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما