پرسشنامه ی رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

پرسشنامه ی رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

پرسشنامه استاندارد رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۳۹ سوال بوده و هدف آن سنجش رضایت مشتریان از خدمات هتلداری از ابعاد مختلف (خدمات و محصولات، کارکنان، فرآیند) می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه گزیده ای از پرسشنامه طراحی شده توسط فیض و همکاران (۱۳۹۰) است. به منظور تأیید روایی پرسشنامه، طرح مقدماتی پرسشنامه توسط چند تن از اساتید و صاحب نظران اقامت و پذیرائی بررسی شد و پیشنهاد های ایشان در تدوین پرسشنامه نهایی لحاظ گردید. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۹۳/۰ بدست آمد که نشان دهنده پایایی خوب آن است.

شیوه نمره گذاری پرسشنامه

این پرسشنامه دارای ۳۹ سوال بوده و هدف آن سنجش رضایت مشتریان از خدمات هتلداری از ابعاد مختلف (خدمات و محصولات، کارکنان، فرآیند) می باشد. در طراحی پرسشنامه از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده که یکی از رایج ترین مقیاس های اندازه گیره گیری به شمار می رود.

این پرسشنامه دارای سه بعد بوده که در جدول ابعاد و نیز شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است.

هدف: سنجش رضایت مشتریان از خدمات هتلداری از ابعاد مختلف (خدمات و محصولات، کارکنان، فرآیند)
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
پایایی و روایی: دارد
تعداد سوال: ۳۹
تعداد بعد: ۳
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما