پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران

پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی توسط Huber، Herrmann و Henneberg (2007) ساخته شده است که از ۲۰ گویه و ۵ خرده مقیاس ترتیب دادن قرار ملاقات تلفنی (۴ سوال)، تعمیرگاه (۴ سوال)، تعامل با مکانیک (۴ سوال)، پرداخت (۴ سوال) و تحویل گرفتن خودرو (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش رضایت مشتریان در مراکز تعمیرگاهی بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۲ و ۱ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). هابر روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۵ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما