پرسشنامه رویکردهای رابطه ای در بازاریابی

پرسشنامه رویکردهای رابطه ای در بازاریابی

دانلود پرسشنامه استاندارد رویکردهای رابطه ای در بازاریابی
این فایل دارای دو پرسشنامه است:
۱- پرسشنامه رویکردهای رابطه‌ای در بازاریابی / بدون مولفه/ ۹ گویه
۲- پرسشنامه اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی/ مولفه دارد(فلسفه مشتری/ یکپارچگی و کنترل وظایف اصلی بازاریابی/ جمع آوری اطلاعات کافی/ وجود گرایش استراتژیک/ کارایی عملیاتی)/ ۱۵ گویه

نام پرسشنامه :  رویکردهای رابطه ای در بازاریابی
روایی و پایایی: خارجی دارد
نحوه تفسیر و نمره گذاری: دارد
نوع فایل : ورد word
ابعاد ( مولفه ) : دارد
منبع: دارد
تعداد صفحه: 8

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.