پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)

دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان) شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه ۱۲ گویه دارد و نمره گذاری آن بر حسب طیف لیکرت پنج گزینه ای است.

هدف: ارزیابی عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)
روایی و پایایی: دارد
تعداد سوال: ۱۲
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات:  ۳
منبع: دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
گارانتی: دارد

منبع : خردمند، احمد، بررسی رابطه بین سیستم مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن برعملکرد بانکها (مطالعه موردی؛ صنعت بانکداری استان آذربایجان غربی)، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب. ۱۳۹۱

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه عملکرد سازمانی (با توجه به سیستم مدیریت دانش و سیستم ارتباط با مشتریان)
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما