پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی

پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی

دانلود پرسشنامه استاندارد فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نرور و اسلاتر دارای ۱۳ سوال می باشد و هدف آن ارزیابی فرهنگ بازارگرایی بر اساس مقیاس های مشتری گرایی، رقابت گرایی و هماهنگی بین بخشی می باشد. امتیازیندی پرسشنامه براساس طیف لیکرت بوده و از خیلی کم تا خیلی زیاد نمره گذاری شده است.
مفهوم بازاریابی بیانگر این است که فعالیت هر واحد تجاری با شناسایی مشتران و نیازهای آن ها شروع می شود ویک سازمان مسئول جلب رضایت مشتریان است نه فقط تولید و فروش کالا یا خدمت و تنها  تا زمانی که قادر به برآوردن موفق نیازها و خواسته های مشتریانش باشد امکان ادامه حیات برای وی وجود خواهد داشت .برهمین اساس بسیاری از محققین به تدوین روش ها و مدل هایی جهت کاربردی نمودن این مفهوم پرداختند

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه  در پژوهش رضایی دولت آبادی  (۱۳۸۴)ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه فرهنگ بازارگرایی
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما