پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری

پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) شامل ۳۰ گویه می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
CRM نوعی راهبرد کسب وکار است که فراتر از افزایش حجم مبادلات می رود و هدف آن افزایش سودآوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقّق این اهداف، سازمانها از مجموعه وسیعی از ابزارها، رویه ها، روشها و ارتباطات با مشتریان استفاده می کنند( منبع داخل فایل)

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از مدیریت ارتباط با مشتری نمره­ای است که کارکنان به سوالات ۳۰گویه ای پرسشنامه می­دهند .

مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (( خیلی کم،۱؛کم،۲؛ نه کم نه زیاد،۳؛ زیاد ،۴؛خیلی زیاد ،۵)) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
پایایی این پرسشنامه (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است .

توضیحات کامل با تفسیر در داخل فایل

مشخصات پرسشنامه
پایایی و روایی : دارد (با منبع معتبر)
تفسیر و توضیحات : دارد (به صورت کامل و به دو طریق تحلیل شرح داده شده است)
نوع فایل : ورد آفیس
منبع : دارد (منبع پرسشنامه + منبع پایایی)
تعاریف مفهومی و عملیاتی : دارد (با منبع)
امتیازبندی پرسشنامه : دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.