پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز

پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز

دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها توسط Williams (1982) ساخته شده است که از ۲۳ گویه و ۷ خرده مقیاس عمومی (۴ سوال)، خصوصی (۳ سوال)، شهودی (۴ سوال)، عقلانی (۳ سوال)، مدیریت (۴ سوال)، افراد خارج (۲ سوال) و دلسوزی (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش نگرش مصرف کنندگان نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه نگرش ها نسبت به نقش اجتماعی شرکت ها ویلیامز
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما