پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران

پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار توسط Pruden، Shuptrine و Longman (1974) ساخته شده است که از ۱۰ گویه و ۵ خرده مقیاس نداشتن قدرت و توانایی (۲ سوال)، بی معنی بودن (۲ سوال)، بی هنجاری (۲ سوال)، انزوای اجتماعی (۲ سوال) و از خود بیگانگی (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). پرودن و همکاران روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۷۸% ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
مقاله بیس: دارد (یک مقاله انگلیسی )
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه بیگانگی مصرف کننده نسبت به بازار پرودن و همکاران
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما