پرسشنامه تبلیغات

پرسشنامه تبلیغات

دو پرسشنامه استاندارد تبلیغات همراه با یک مقاله معتبر پژوهشی و فایل خام spss پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد تبلیغات
پرسشنامه استاندارد تبلیغات شامل ۳۰ گویه و پنج بعد باورهای اقتصادی،مزایای اجتماعی در تبلیغات،باورهای اخلاقی در تبلیغات،باورهای قانونی در تبلیغات، مفید بودن شخصی تبلیغات و هدف آن بررسی نگرش نسبت به تبلیغات می باشد .

مولفه های پرسشنامه

باورهای اقتصادی به تبلیغات

۱تا ۸

مزایای اجتماعی در تبلیغات

۱۶-۹

باورهای اخلاقی در تبلیغات

۲۰-۱۷

باورهای قانونی در تبلیغات

۲۵-۲۱

مفید بودن شخصی تبلیغات

۳۰-۲۶

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تبلیغات در لغت معادل رساندن پیام و در اصطلاح کوششی است آگاهانه و حساب شده که به منظور تغییر ادراک و همسو کردن رفتار مخاطب با نیت مورد نظر مبلغ صورت می گیرد . تبلیغ را باید نوعی اطلاع رسانی تعریف کرد(منبع داخل فایل) .

مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه ­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: زیپ
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
مقاله بیس پرسشنامه : دارد ( یک مقاله معتبر پژوهشی جدید)
فایل خام spss پرسشنامه: دارد(به راحتی می توانید داده ها را وارد spss کنید)
نمره گذاری و تفسیر: دارد. همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه تبلیغات
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.