مقیاس توسعه برند

مقیاس توسعه برند

مقیاس توسعه برند

معرفی پرسشنامه
هدف: سنجش میزان تناسب برند و محصول توسعه یافته
مقیاس توسعه برند توسط Delvechio و Smith (2005) ساخته شده است که از ۷ گویه تشکیل شده است و به منظور سنجش میزان تناسب برند و محصول توسعه یافته بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «کمی مخالفم»، «نظری ندارم»، «کمی موافقم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» میباشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است.

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و توضیحات: دارد -به صورت کامل (امتیازی)شرح داده شده است، همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
تعاریف عملیاتی و مفهومی: دارد
مقاله بیس: دارد (فارسی)
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما