پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)

دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه) شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی (فرم کوتاه) توسط Wolfinbarger و Gilly (2003) ساخته شده است که از ۱۴ گویه و ۷ خرده مقیاس قابلیت اعتماد – تکمیل (۳ سوال)، خدمات رسانی به مشتری (۳ سوال)، توجه شخصی (۱ سوال)، قابلیت استفاده – سهولت استفاده (۲ سوال)، اطلاع رسانی (۱ سوال)، انتخاب (۱ سوال) و امنیت – حریم خصوصی (۳ سوال) تشکیل شده است که بمنظور سنجش کیفیت خدمات فروش اینترنتی بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش (منبع داخل فایل)  روایی این پرسشنامه مورد تایید قرار گرفته است. همچنین پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه گردید. ضریب آلفا بالاتر از ۸۸ به دست آمد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
مقاله بیس: دارد (یک مقاله انگلیسی )
مولفه: دارد
نوع فایل: زیپ (word)
تعداد صفحات:  ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه کیفیت خدمات فروش اینترنتی ژیلی و همکاران (۲۰۰۳) (فرم کوتاه)
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما