پرسشنامه کیفیت ادراکی

پرسشنامه کیفیت ادراکی

دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت ادراکی از خدمات بانکی

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه کیفیت ادراکی از خدمات بانکی توسط Bahia و Nantel  در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است که از ۳۱ گویه و ۶ خرده مقیاس اثربخشی و اطمینان (۱۳ سوال)، دسترسی (۶ سوال)، قیمت (۴ سوال)، جنبه فیزیکی (۴ سوال)، سبد خدمت رسانی (۲ سوال) و قابلیت اعتماد (۲ سوال) تشکیل شده است و به منظور سنجش کیفیت خدمات در بانک ها بکار می رود.
امروزه کیفیت خدمات و رضایت مشتری از مباحث استراتژیک برای سازمان های خدماتی هستند .در دنیای رقابتی امروز، ارائه خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمان های خدماتی، به خصوص بانک ها می باشد.ارائه خدمات با کیفیت بالا برای بقا و سودآوری سازمان ضروری است .نیاز به درک و اندازه گیری کیفیت خدمات با توجه به مزایایی که ارائه خدمات باکیفیت بالا همچون حفظ مشتری، وفاداری مشتری ، جذب مشتریان جدید و غیره برای سازمان دارد مورد توجه قرار گرفته است .

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
در پژوهش صالح نیا و همکاران (۱۳۸۹)

روایی و پایایی پرسشنامه

مورد تایید گزارش شده است.

مقیاس پرسشنامه
مقیاس پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت است . که از گزینه  خیلی زیاد  (۵) تا خیلی کم(۱) را دربر می گیرد.

روایی و پایایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مدل : دارد
ابعاد (مولفه): دارد و سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است.
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

پرسشنامه کیفیت ادراکی
5 از 1 رای


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

00.5 در انبار موجود است

راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما