پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت خدمات سازمان دارای ۲۲ سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل پنج گانه موثر بر کیفیت خدمات سازمان (عوامل ملموس، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، تضمین، همدلی) میباشد.

روایی و پایایی: دارد
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
تعداد سوال: ۲۲
تعداد بعد: ۵
نوع فایل : ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۳
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است


این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.


راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

اولین نفر باشید

نظر شما