پرسشنامه استفاده کشاورزان از منابع اطلاعاتی درباره آزمون خاک زراعی

پرسشنامه استفاده کشاورزان از منابع اطلاعاتی درباره آزمون خاک زراعی

دانلود پرسشنامه استاندارد برندسازی داخلی شامل پرسشنامه استاندارد مقاله بیس امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه استفاده کشاورزان از منابع اطلاعاتی درباره آزمون خاک زراعی از ۱۳ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان استفاده کشاورزان از منابع اطلاعاتی درباره آزمون خاک زراعی بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی کم»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «خیلی زیاد» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود. اطلاعات، عامل مهمی در پذیرش فناوری می باشد، زیرا که کشاورزان معمولاً اعتقاد دارند که فناوری ها غیر قابل استفاده و مخاطره انگیز هستند (فعلی و همکاران، ۱۳۸۹)

روایی و پایایی پرسشنامه

جهت تعیین روایی صوری پرسشنامه، چندین نسخه از آن در اختیار استادان علوم ترویج و آموزش کشاورزی و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان شهررضا قرار داده شد و بر حسب پیشنهادهای آنها، اصلاحات لازم صورت گرفت. برای تعیین پایایی ابزار تحقیق، آزمون مقدماتی در خارج از جامعه آماری صورت گرفت و با داده های به دست آمده و با استفاده از فرمول ویژه ضریب آلفای کرونباخ، پایایی پرسشنامه استفاده کشاورزان از منابع اطلاعاتی درباره آزمون خاک زراعی مطلوب بدست آمد که نشان دهنده پایایی مناسب پرسشنامه بود (منبع داخل متن).
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی)
نوع فایل: word
مقاله بیس: دارد( یک مقاله فارسی)
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD