پرسشنامه آمادگی برای تغییر

پرسشنامه آمادگی برای تغییر

پرسشنامه آمادگی برای تغییر

این پرسشنامه ۱۶ گویه دارد .
هدف: میزان آمادگی افراد برای تغییر متفاوت است. با پاسخ به سوالات زیر شما می توانید چشم انداز روشنی از میزان آمادگی خود برای تغییر به دست آورید.
پرسشنامه ای که کامل کردید تحمل شما را ارزیابی می کند، تحمل ابهام عبارت است از توانایی شما در غلبه بر شرایط نامطمئن، متضاد و پیچیده. افرادی که تغییر ناگهانی را می پذیرند و از عدم اطمینان و تازگی استقبال می کنند، تحمل ابهام بالایی دارند و افرادی که از تغییر استقبال نمی کنند، تحمل ابهام پایین دارند.

افرادی که تحمل ابهام در آنها بالاست، می توانند بر موقعیت های پویا و ساخت نیافته ای که دارای ابهام و عدم اطمینان می باشد غلبه کنند. مدیران اثربخش تحمل بالایی دارند. سطح تحمل ابهام در یک فرد، یک ویژگی شخصیتی نسبتاً ثابت است، اما می توان آن را با تلاش های آگاهانه، تغییر داده اصلاح کرد. پذیرش بیشتر ابهام در دنیای امروزی، غلبه کردن بر عدم اطمینان و تغییر که هر کدام از ما به طور اجتناب ناپذیری با آن مواجه می شویم را تسهیل می کند.

تعداد سوالات: ۱۶ سوال استاندارد
مولفه (ابعاد) : دارد
روایی و پایایی: دارد
نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD