پرسشنامه آمادگی مصرف کننده برای سردرگمی والش و همکاران

پرسشنامه آمادگی مصرف کننده برای سردرگمی والش و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد آمادگی مصرف کننده برای سردرگمی والش و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه آمادگی برای سردرگمی توسط Walsh، Henning-Thurau و Mitchell (2007) ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۳ خرده مقیاس سردرگمی ناشی از شباهت (۳ سوال)، سردرگمی ناشی از حجم زیاد (۴ سوال) و سردرگمی ناشی از ابهام (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش آمادگی مصرف کننده برای سردرگمی بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).والش و همکاران روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ ۸۰% ذکر کرده اند.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD