دانلود پرسشنامه استاندارد آمادگی مصرف کننده برای سردرگمی والش و همکاران
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه آمادگی برای سردرگمی توسط Walsh، Henning-Thurau و Mitchell (2007) ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۳ خرده مقیاس سردرگمی ناشی از شباهت (۳ سوال)، سردرگمی ناشی از حجم زیاد (۴ سوال) و سردرگمی ناشی از ابهام (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش آمادگی مصرف کننده برای سردرگمی بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).والش و همکاران روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ ۸۰% ذکر کرده اند.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است