مقاله آمار طلاق در ایران

مقاله آمار طلاق در ایران

آمار طلاق در ایران

مقدمه:
هدف این مقاله بررسی میزان طلاق در چند سال اخیر می باشد برای انسا نهای عادی وقتی صحبت از موضوع طلاق میشود ذهن همگی معطوف سوال هایی میشود که ما سعی داریم در این تحقیق آنها را بررسی کینم. سوالاتی که گاه جواب آن برای بسیاری از انسانها گاه کوتاه یا خیلی معمولی به نظر میرسد. اما همین سوالات گاه کم ارزش کل بنیاد یک خانواده را بر هم میزند. اما هدف واقعی این مقاله این است که به همین سوالات جواب و آن را ریشه یابی کند.

بیشتر انسانهایی چه مرد و چه زن باشند که برای اولین بار پای آنها به راهروهای دادگاه باز میشود شاید آن موقع به سوالاتی که برای آنها پیش می آید توجه نکنند اما بعد از وقوع طلاق و با توجه به مشکلاتی که برای آنها پیش می آید شاید روزی هزار بار این سوالات را از خود بپرسند؟ که چرا این چنین شد و هستی یک خانواده از هم پاشید اما اگردرست نگاه کنیم چه کسانی از این معضل ضرر می بینند؟ آیا فقط آن زن و مرد جدا شده هستند که دچار مشکلاتی میشوند؟ آیا اگر آنها دارای فرزندانی هستند آن فرزندان دچار مشکل نمیشوند؟ یا حتی جامعه ، ما در این مقاله به این سوالات پاسخ روشنی میخواهیم بدهیم.

فهرست مطالب:
مقدمه
جمع آوری داده ها
نگاهی به آمار طلاق در ایران
کدام شاخص؟
وضعیت طلاق در ایران به استناد آمار
روند تحولات زندگی خانوادگی از حیث جمعیت‌ شناختی
تجزیه و تحلیل داده ها
نمودار شماره یک
کشور های در حال توسعه و کشور های توسعه نیافته
نمودار شماره دو
نمودار شماره سه
نمودار شماره چهار
نمودار مستطیلی
نمودار میله ای
نمودار چند بر فراوانی
نمودار دایره ای
نمودار ساقه و برگ
ارزیابی مشکلات
نتایج
ضمیمه A
ضمیمه B

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 32

فرمت فایل: WORD