دانلود پرسشنامه استاندارد آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه آمیخته بازاریابی توسط معماری در سال ۱۳۸۶ در رساله دکتری طراحی و استفاده شده است که دارای ٨ عامل و ۴۵ گویه است و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی از نظر افراد است.نمره گذاری پرسشنامه براساس طیف لیکرت پنج درجه ای و از بسیار کم تا بسیار زیاد است.
روایی و پایایی پرسشنامه
در پژوهش معماری (١٣٨۶) جهت تعیین روایی ظاهری و محتوایی پرسشنامه، نخست به تایید اساتید خبره رسید، سپس از تحلیل عاملی اکتشافی به منظور استخراج عامل ها و به دست آوردن برآورد بارهای عاملی استفاده شد که ٨ عامل آمیخته شناسایی شدند.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۱۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است