پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز چان و همکاران

پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز چان و همکاران

آمیخته های بازاریابی سبز

پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز، توسط چان و همکاران در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است. این مقیاس دارای ۲۲ گویه و ۵ مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ ای (خیلی کم تا خیلی زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (آیا از نظر مصرف انرژی کارائی لازم را دارا می‌باشد؟) آمیخته های بازاریابی سبز را می ­سنجد.

بازاریابی سبز

بازاریابی سبز فرآیندی اجتماعی است که افـراد و گـروه هـا از طریـق مبادلـه محصـولات و ارزش آنها، نیاز و خواسته خود را از طریق روش اخلاقی که آثار منفی بر محیط زیست را حداقل کند، برآورده میکنند.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم (سرمد و همکاران،۱۳۹۰) روایی  پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز توسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.

پایایی و روایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD