پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات هابرلند و همکاران

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات هابرلند و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات هابرلند و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات توسط Haberland و Dacin (1992) ساخته شده است که از ۱۶ گویه و ۴ خرده مقیاس اصالت (۵ سوال)، ارتباط (۴ سوال)، فرمول بندی تازه (۴ سوال) و خلاصه کردن (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). هابرلند روایی سازه این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۰ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
تعریف عملیاتی و مفهومی: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD