پاورپوینت ارتباطات سازمانی

پاورپوینت ارتباطات سازمانی

پاورپوینت ارتباطات سازمانی مفهومی بسیار مهم در مدیریت و علوم سازمانی است. این اصطلاح به تبادل اطلاعات، ایده‌ها، و نظرات بین اعضای یک سازمان اشاره دارد. ارتباطات سازمانی می‌تواند به بهبود همکاری، افزایش بهره‌ وری، و تقویت فرهنگ سازمانی کمک کند. این فرآیند شامل ارتباطات داخلی و خارجی، از جمله ارتباط با مشتریان، تامین‌کنندگان، و سایر سازمان‌ها می‌شود. از ابزارهای ارتباطات سازمانی می‌توان به ایمیل، نرم‌افزارهای مشارکتی، و جلسات کنفرانسی اشاره کرد. این فرآیند به بهبود فرهنگ سازمانی و ایجاد ارتباط‌ های مؤثر درون سازمانی کمک می‌کند و نقش حیاتی در موفقیت سازمان دارد.

تعریف اصطلاحی ارتباطات
در فرهنگ لغات وبستر، Communication، عمل بخشیدن ،انتقال دادن،آگاه ساختن،مکالمه و مراوده داشتن استفاده شده است.
فرهنگ فارسی معین : ربط دادن ، بستن ، بر بستن ، بسان چیزی با چیز دیگر ، بستگی ، پیوند، پیوستگی و رابطه.
فرهنگ آریانپور برای Communication : ارتباط،خطوط و وسایل ارتباطی،مبادله ،اطلاعیه،نقل و انتقال،مراوده،اخبار،مکاتبه،سرایت،راه ،ابلاغ .

تعریف ارتباطات
انتقال و درک مقصود بین یک یا چند فرستنده و یک یا چند گیرنده می باشد .

فهرست مطالب
1. مقدمه : رفتار سازمانی و ماهیت آن
2. احساسات : هوش عاطفی و چرخه زیستی
3. انگیزش : نظریه های انگیزشی
4. شخصیت
4_ 1 . ادراک
5. ارتباطات : توسعه مهارت برقراری ارتباط
6. رهبری : توسعه مهارت رهبری
7. استرس : مدیریت فشار عصبی و تحلیل رفتگی
8. گروه ها و تیم ها
9. مدیریت تعارض و مذاکره
10. مدیریت نگرش ها و ارزش ها
11. مدیریت خلاقیت و نوآوری
12. مدیریت فرهنگ سازمانی
13. مدیریت رفتار سیاسی (نفوذ ، قدرت)
14. مدیریت یادگیری در سازمان
مــنابــع

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: پاورپوینت