دانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری کایامان و ارسلی
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری توسط Kayaman و Arasli (2007) ساخته شده است که از ۳۴ گویه و ۳ خرده مقیاس وفاداری برند (۴ سوال)، کیفیت ادراک شده (۲۲ سوال) و تصویر برند (۸ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ارزش ویژه برند مشتری محور در صنعت هتلداری بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۵، ۴، ۳، ۲ و ۱ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). کایامان و ارسلی روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۷۵%ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعریف مفهومی : دارد
مولفه: دارد(سوالات مولفه ها مشخص است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است