پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی

پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی

پرسشنامه استاندارد ارزیابی عملکرد سازمانی

پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی، با الگو گیری از پرسشنامه کاپلان و نورتون (۱۹۹۵) ساخته شده است. این مقیاس دارای ۲۴ گویه و دارای ۵ مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت هفت درجه­ ای (اکاملا مخالفم تا کاملا موافقم) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (افزایش بودجه پژوهشی سازمان (وابسته به عملکرد پژوهشی سال قبل کارکنان)) عملکرد سازمانی را می­سنجد.

ارزیابی عملکرد سازمانی

ارزیابی عملکرد فرآیندی استراتژیک و یکپارچه است که با بهبود عملکرد افرادی که در سازمانها کار می کنند و با توسعه قابلیت های فردی و گروهی ، موفقیت پایدار سازمانها را فراهم می نماید

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.

روایی و پایایی: دارد
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD