نمونه سوالات آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان

نمونه سوالات آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان از میان واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم، از طریق برگزاری آزمون کتبی به استخدام نیروی مرد می نماید.

اطلاعات آزمون

* آزمون کتبی: شامل آزمون علمی می شود . سوالات علمی با توجه به ماهیت هر رسته شغلی و رشته های مورد نیاز و مطابق با جدول پیوست طراحی شده و مفاد درسی مورد آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.
* مواد آزمون کتبی علمی شامل دروس عمومی ( ریاضی، زبان انگلیسی، دانش کامپیوتر، ادبیات فارسی و هوش و استعداد تحصیلی ) به میزان۲۵ درصد و دروس تخصصی ( سوالات تخصصی هر رسته شغلی) به میزان ۷۵ درصد از امتیازات آزمون کتبی می باشد. ضمنا آزمون دارای نمره منفی و بصورت چهارگزینه ای خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی فولاد مبارکه اصفهان

جهت آمادگی بیشتر داوطلبان آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نمونه سوالاتی را جهت مطالعه عزیزان آماده و ارائه نموده ایم. مطمئناً مطالعه ی این نمونه سوالات شما را در سنجش میزان آمادگی و آشنایی با نحوه ی طراحی سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد اصفهان کمک خواهد کرد.

تمام این نمونه سوالات همراه با پاسخنامه آنها در یک بسته و ۵ فایل PDF ارائه شده اند.
شما با خرید این محصول فایل های زیر را دریافت خواهید نمود:
– ۲۵۰ نمونه سوال ریاضی همراه با پاسخنامه
– ۲۶۴ سوال زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه
– ۲۵۰ سوال زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
– ۳۴۰ سوال هوش و استعداد تحصیلی و توانمندی های ذهنی همراه با پاسخنامه
– ۲۷۵ سوال کامپیوتر همراه با پاسخنامه

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5 فایل PDF

فرمت فایل: PDF