مقیاس اشتیاق به محصول جین و اسرینیواسان

مقیاس اشتیاق به محصول جین و اسرینیواسان

دانلود پرسشنامه استاندارد مقیاس اشتیاق به محصول جین و اسرینیواسان شامل پرسشنامه استاندارد مولفه امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

مقیاس اشتیاق به محصول توسط Jain و Srinivasan در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است که از ۱۵ گویه و ۵ خرده مقیاس ارتباط (۳ سوال)، لذت (۳ سوال)، نشانه (۳ سوال)، اهمیت خطر (۴ سوال) و احتمال خطر (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان اشتیاق به محصول بکار می رود.گویه های خرده مقیاس های ارتباط و لذت بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای به شکل زیر می باشند.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش حاضر از پرسش نامه ی استاندارد شده جهت جمع اوری داده ها آماده گردیده است که قبلا توسط محققانی چون پارک و مون (۲۰۰۹) مورد استفاده قرار گرفته است.هم چنین این پرسش نامه مورد تایید اساتید و متخصصان قرار گرفته است و همچنین هنگام اجرای مطالعه آزمایشی نظرات آزمودنی ها به طور غیر مستقیم اخذ شده و اصلاحات لازم جهت بومی سازی نیز اعمال گردیده است .بنا براین  بر مبنای مطالب فوق می توان گفت که پرسش نامه حاضر از روایی لازم برخوردار می باشد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه : دارد ( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
نوع فایل:word
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD