پرسشنامه اعتماد در مدیریت زنجیره تامین

پرسشنامه اعتماد در مدیریت زنجیره تامین

دانلود پرسشنامه استاندارد اعتماد در مدیریت زنجیره تامین
پرسشنامه اعتماد در مدیریت زنجیره تامین دارای ۶ مولفه اعتماد،تعهد، روابط، اطمینان در تصمیم گیری، وجود شرکاء بالقوه ، تسهیم اطلاعات و ۱۶ سوال  و هدف آن بررسی نقش اعتماد و تعهد در مدیریت زنجیره تامین. می باشد.

مولفه های پرسشنامه

مولفه ها

سوالات

اعتماد

۱تا ۵

تعهد

۶تا ۸

روابط

۹ و ۱۰

اطمینان در تصمیم گیری

۱۱و ۱۲

وجود شرکاء بالقوه

۱۳تا ۱۵

تسهیم اطلاعات

۱۶

تعریف مفهومی
مجموعه ای از روشهای مورد استفاده برای یکپارچگی موثر و کارای تامین کنندگان، تولید کنندگان، انبارها  و فروشندگان به گونه ای که بمنظور حداقل کردن هزینه های سیستم و تحقق نیاز های خدمات، کالاها به تعداد صحیح در مکان مناسب و در زمان مناسب تولید و توزیع گردند.
مدیریت زنجیره تامین هماهنگی در تولید، موجودی، مکان یابی و حمل و نقل بین شرکت کنندگان در یک زنجیره تامین است برای دستیابی به بهترین ترکیب پاسخ گویی و کارایی برای موفقیت در بازار(منبع داخل فایل) .

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می­باشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و توضیحات: دارد -به صورت کامل و به دو طریق ( مولفه ای و امتیازی)شرح داده شده است،  همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD