طرح درس اندازه گیری طول ریاضی دوم

طرح درس اندازه گیری طول ریاضی دوم

طرح درس اندازه گیری طول عنوان فصل ۵ کتاب ریاضی دوم دبستان ، اندازه گیری می باشد . در این درس دانش آموزان با اندازه گیری طول ، اندازه گیری دقیق تر ، واحد سانتی متر و واحد میلی متر آشنا می شوند.

در این قسمت ، جهت تدریس این فصل دو طرح درس روزانه آورده ایم . هر کدام از طرح درسهای مذکور در یک جدول مجزا تهیه  و تنظیم شده است.

این طرح درسها جمعا دارای ۷ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها توسط دیگران وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۳ صفحه بوده و در آن به مبحث اندازه گیری طول پرداخته شده است . در این طرح درس مطالب مورد نیاز برای انجام فعالیت های قبل از تدریس ، حین تدریس و بعد از تدریس ذکر شده است.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه بوده و مربوط به کل این فصل می باشد. در ابتدای این طرح درس اهداف مختلف ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه لحاظ شده است.

پس از آن ، توضیحات و فعالیت های که معلم یا دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در سه گام بیان شده است. در نهایت ، ارزشیابی پایانی انجام شده و پس از جمع بندی ، تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، چک لیستی از این درس نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 15

فرمت فایل: WORD