پاورپوینت انواع تبیین های مختلف جنگ

پاورپوینت انواع تبیین های مختلف جنگ

انواع تبیین های مختلف جنگ شامل ۲۶ اسلاید زیبا
که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

نگرش کلی
از گذشته‌های دور ریشه‌ یابی و بیان علل و عوامل پدیده جنگ از موضوعهای مورد توجه علما و فلاسفه جوامع بشری بوده‌است. علمای علوم مختلف درصدد تبیین ماهیت جنگها بر اساس دانسته‌های خود بوده‌اند. هر کسی به نوعی و تا حدی توانسته است این عوامل و علل را شناسایی و تبیین نماید.

همچنین ببینید : پاورپوینت انواع تبیین های مختلف جنگ

کوشش برای فهم ماهیت جنگ ، تدوین نظریه‌هایی برای توضیح بهتر علل و عوامل پیدایش ، عملکرد و پیشگیری از آن از دیدگاههای گوناگون و با رویکردهای اقتصادی ، روانشناختی ، جامعه شناختی ، حقوقی ، سیاسی ، زیست شناختی ، همه اهمیت زیادی دارند. زیرا جنگ یک پدیده فوق‌العاده پیچیده و منحصر به یک عامل و علت نیست. بنابراین بوسیله یک نظریه یا از یک دیدگاه و منظر خاص نمی‌توان به کل وجودی آن پی‌برد. از این رو تبیین‌های مختلفی در مورد جنگ مطرح است.
و …

همچنین از فایل های زیر دیدن نمایید
پاورپوینت جنگ اتمی و شیمیایی
مقاله سلاح شیمیایی
دانلود مقاله جنگ سایبری
پاورپوینت موزه جنگ منچستر

فهرست مطالب
مقدمه
نگرش کلی
تبیین روانشناختی جنگ
تبیین زیست شناختی جنگ
تبیین حقوقی جنگ
تبیین جامعه شناختی جنگ
تبیین اسلامی جنگ
پایان

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 26

فرمت فایل: پاورپوینت