بازار محوری کوهلی و جاورسکی و کومار MARKOR
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه بازار محوری توسط کوهلی و همکاران (۱۹۹۳) ساخته شده است که از ۳۲ گویه و ۳ خرده مقیاس گسترش اطلاعات (۱۰ سوال)، پخش اطلاعات (۸ سوال) و پاسخ گویی (۱۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش بازار محوری بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
در پژوهش (منبع داخل فایل) ، آلفای کرونباخ محاسبه شده برای پرسشنامه بازار محوری برابر با ۹۷/۰ بدست آمده است. جهت بررسی روایی، پرسشنامه ها در اختیار ۵ تن از اساتید مدیریت و بازاریابی و اساتید راهنما و مشاور قرار گرفت.
هدف: سنجش بازار محوری (گسترش اطلاعات، پخش اطلاعات، پاسخ گویی)
تعداد سوال: ۳۲
تعداد بعد: ۳
روایی و پایایی : دارد
مولفه: دارد
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی )
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است