پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند
این پرسشنامه کاملا استاندارد می باشد و دارای ۵ مولفه کلی و ۱۸ مولفه فرعی و ۳۵ سوال همچنین به صورت طیف لیکرت می باشد و منبع آن پایان نامه ارشد دانشگاه تهران می باشد که داخل فایل ذکر شده است.
توجه : نمونه این پرسشنامه در اینترنت وجود ندارد این پرسشنامه هم می تواند برای بانک استفاده شود و هم برای سازمان. برای استفاده در سازمان فقط کلمات بانک را باید عوض کرد
نام پرسشنامه : بازاریابی رابطه مند
روایی و پایایی : دارد
تعداد سوال: ۳۴
منبع : دارد
نحوه امتیاز بندی و تفسیر: دارد
مقیاس: لیکرت
مولفه ( ابعاد): دارد ۵ مولفه کلی
تعداد صفحه: ۵
پرسشنامه کاملا استاندارد است