پرسشنامه بازاریابی رابطه مند

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند

پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند

این پرسشنامه کاملا استاندارد می باشد و دارای ۵ مولفه کلی و ۱۸ مولفه فرعی و ۳۵ سوال همچنین به صورت طیف لیکرت می باشد و منبع آن پایان نامه ارشد دانشگاه تهران می باشد که داخل فایل ذکر شده است.

توجه : نمونه این پرسشنامه در اینترنت وجود ندارد این پرسشنامه هم می تواند برای بانک استفاده شود و هم برای سازمان. برای استفاده در سازمان فقط کلمات بانک را باید عوض کرد

نام پرسشنامه : بازاریابی رابطه مند
روایی و پایایی : دارد
تعداد سوال: ۳۴
منبع : دارد
نحوه امتیاز بندی و تفسیر: دارد
مقیاس: لیکرت
مولفه ( ابعاد): دارد ۵ مولفه کلی
تعداد صفحه: ۵

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD