وفاداری به رابطه در بازاریابی صنعتی پلانک و همکاران
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه وفاداری به رابطه در بازاریابی صنعتی توسط Plank، Reid و Newell در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است که از ۴ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان وفاداری به روابط در بازاریابی صنعتی بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ در نظر گرفته می شود.
هدف: سنجش میزان وفاداری به روابط در بازاریابی صنعتی
تعداد سوال: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
نوع فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۲
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است