پرسشنامه تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

پرسشنامه تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

پرسشنامه استاندارد تاثیر بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال و ۵ بعد بوده که هدف آن ارزیابی تاثیرات بازاریابی و نوآوری بر فروش محصولات (خشکبار) از ابعاد مختلف (بازاریابی، نوآوری، مشتری مداری، رقیب مداری، هزینه گرایی) می باشد.

مشخصات پرسشنامه

تعداد سوال: ۲۵
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: ورد آفیس word

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD