پرسشنامه عوامل اثرگذار بر اجرای برنامه ریزی ملزومات مورد نیاز MRP

پرسشنامه عوامل اثرگذار بر اجرای برنامه ریزی ملزومات مورد نیاز MRP

پرسشنامه استاندارد عوامل اثرگذار بر اجرای برنامه ریزی ملزومات مورد نیاز Mrp دارای ۷ مولفه حمایت مدیریت عالی، برنامه ریزی رسمی پروژه، صحت داده ها، ترتیبات سازمانی، آموزش، سیاست ها و رویه های کنترل، ویژگی های سخت افزار / نرم افزار، ویژگی های فردی کارکنان و ۳۴ سوال می باشد.

مولفه های پرسشنامه

مولفه ها

سوالات

حمایت مدیریت عالی

۱ تا ۴

برنامه ریزی رسمی پروژه

۵ تا ۹

صحت داده ها

۱۰تا ۱۳

ترتیبات سازمانی

۱۴تا ۱۸

آموزش،

۱۹تا ۲۲

سیاست ها و رویه های کنترل

۲۳تا ۲۶

ویژگی های سخت افزار / نرم افزار

۲۷تا ۳۰

ویژگی های فردی کارکنان

۳۱ تا ۳۴

تعریف مفهومی
MRP دراوایل دهه ۱۹۶۰ به عنوان یک رویکرد کامپیوتری به برنامه ریزی تدارک و تولید مواد در آمریکا شکل گرفته و کتاب راهنمای کامل آن در سال ۱۹۷۵ توسط ارلیکی منتشر گردید.

مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (خیلی کم،۱؛ کم،۲؛ تا حدودی،۳؛زیاد۴؛ خیلی زیاد ؛۵) می­باشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد. همچنین مدل پرسشنامه ترسیم شده است.
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD