پرسشنامه برندسازی داخلی

پرسشنامه برندسازی داخلی

دانلود پرسشنامه برندسازی داخلی شامل پرسشنامه استاندارد مولفه مقاله بیس امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه برندسازی داخلی توسط Punjaisri، Wilson و Evanschitzky در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است که از ۱۰ گویه و ۴ خرده مقیاس آموزش (۴ سوال)، جهت دهی (۲ سوال)، جلسه های گروهی (۲ سوال) و جلسه های توجیهی (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی فرایند ارتقاء برند در داخل سازمان و کارمندان بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

با توجه به بهره گیری از مقیاس های استاندارد و لستفاده از نظرات چند تن از اساتید بازاریابی و متخصصان هتلداری  روایی محتوایی پژوهش در حد مناسبی ارزیابی شده است .هم چنین روش میانگین واریانس توسعه یافته ( AVE) نیز به منظور روایی همگرای پژوهش به کار گرفته شد  و از انجایی که فورنل و لاکر استاندارد را برای میانگین واریانس توسعه یافته ذکر کرده اند در این صورت می توان گفت روایی همگرای سوالات  در حد مطلوبی بوده است.به منظور سنجش پایایی از روش های آلفای کرونباخ و پایایی نرکیبی  CR استفاده شده است.کرونباخ میزان استاندارد را برای آلفای کرونباخ و برای پایایی ترکیبی به منظور سنجش پایایی مطلوب بیان کرده اند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل: word
تعریف مفهومی و عملیاتی : دارد
مولفه : دارد ( سوال مربوط به هر مولفه مشخص است)
مقاله بیس: دارد( یک مقاله فارسی)
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD