بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۴۹ سوال بوده و هدف آن بررسی ابعاد مختلف برند بر فاداری مشتریان می باشد. به طور کلی پرسشنامه دارای دو بخش بوده که در بخش اول به سنجش میزان وفاداری مشتریان و بخش دوم به بررسی ابعاد برند مورد نظر می پردازد.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. به منظور بدست آوردن روایی از نظر کارشناسان و اساتید مربوطه (سه تن از اساتید) استفاده شد. برای محاسبه پایایی، پرسشنامه بر روی یک گروه ۲۰ تا ۳۰ نفری اجرا شد و ضریب آلفای کرونباخ آن ۸۹ درصد به دست آمد.
هدف: بررسی ابعاد مختلف برند بر فاداری مشتریان
تعداد سوال: ۴۹
تعداد بعد: ۷
پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است