پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۴۹ سوال بوده و هدف آن بررسی ابعاد مختلف برند بر فاداری مشتریان می باشد. به طور کلی پرسشنامه دارای دو بخش بوده که در بخش اول به سنجش میزان وفاداری مشتریان و بخش دوم به بررسی ابعاد برند مورد نظر می پردازد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. به منظور بدست آوردن روایی از نظر کارشناسان و اساتید مربوطه (سه تن از اساتید) استفاده شد. برای محاسبه پایایی، پرسشنامه بر روی یک گروه ۲۰ تا ۳۰ نفری اجرا شد و ضریب آلفای کرونباخ آن ۸۹ درصد به دست آمد.

هدف: بررسی ابعاد مختلف برند بر فاداری مشتریان
تعداد سوال: ۴۹
تعداد بعد: ۷
پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات:  ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD