مقیاس تشابه برند توسعه یافته دیسای و کلر

مقیاس تشابه برند توسعه یافته دیسای و کلر

دانلود پرسشنامه استاندارد مقیاس تشابه برند توسعه یافته دیسای و کلر شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

مقیاس تشابه برند توسعه یافته توسط Desai و Keller در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است که از ۵ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان تشابه بین برند کنونی شرکت و محصول توسعه یافته بکار می رود.برای تمامی سوال ها از طیف لیکرت نه نقطه ای  استفاده شده است.به این صورت که دو جای خالی اول برای نوشتن نام برندهای شرکت (برند کنونی و برند توسعه یافته جدید) است و جای خالی سوم برای انتخاب یک گزینه از بین گزینه های (۱- کاملاً مشابه اند تا کاملاً متفاوت اند) در نظر گرفته شده است.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما keller و desia روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده اند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD