مقیاس ارزش ویژه برند مشتری محور چند بعدی یو و دانتو

مقیاس ارزش ویژه برند مشتری محور چند بعدی یو و دانتو

دانلود پرسشنامه استاندارد مقیاس ارزش ویژه برند مشتری محور چند بعدی یو و دانتو

معرفی پرسشنامه

مقیاس ارزش ویژه برند مشتری محور چندبعدی توسط Yoo و Donthu در سال ۲۰۰۱ با هدف ارزیابی ارزش ویژه برند از نظر مشتری ساخته شده است که از ۱۴ گویه و ۴ خرده مقیاس وفاداری به برند (۳ سوال)، کیفیت درک شده (۲ سوال)، آگاهی از برند – پیوند برند (۵ سوال)، ارزش ویژه برند کلی (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی ارزش ویژه برند از نظر مشتری بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش یو و دنتو – ۲۰۰۱  ذکر شده است.

روایی و پایایی: دارد (خارجی و ایرانی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
مولفه : دارد و سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است.
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD