پرسشنامه شاخص لوکس بودن برند کریستودلا

پرسشنامه شاخص لوکس بودن برند کریستودلا

دانلود پرسشنامه استاندارد شاخص لوکس بودن برند کریستودلا شامل پرسشنامه استاندارد مولفه مقاله بیس امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه شاخص لوکس بودن برند توسط Christodoulides، Michaelidou و Li در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است که از ۲۰ گویه و ۵ خرده مقیاس شهرت (۴ سوال)، منحصر به فرد بودن (۴ سوال)، کیفیت (۵ سوال)، لذت گرایی (۳ سوال) و ارزش اجتماعی (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان لوکس بودن یک برند بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای مانند نمونه زیر می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است.اما کریستودلا روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل: word
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
مقاله بیس: دارد (یک مقاله انگلیسی)
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD