دانلود پرسشنامه استاندارد ارتباط با برند اسپروت و همکاران
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه ارتباط با برند توسط Sprott، Czellar و Spangenberg در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است که از ۸ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش برقراری ارتباط مصرف کننده با برندها بکار می رود.از آن جایی که نحوه برقراری ارتباط مصرف کنندگان با برندها اهمیت زیادی در خرید و فروش دارد این پرسشنامه می تواند به خوبی این ارتباط را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است