طرح درس بعد از جشن علوم تجربی دوم

طرح درس بعد از جشن علوم تجربی دوم

بعد از جشن علوم دوم دبستان عنوان درس ۱۳ کتاب علوم تجربی در پایه دوم دبستان ، بعد از جشن می باشد. در این درس دانش آموزان در گروه های کار در مدرسه ، درباره ی باقی مانده ی مواد غذایی و پاکیزگی کلاس خود تصمیم گیری می کنند.

همچنین دانش آموزان در مورد نگه داری مواد غذایی در جای خشک و نمناک ، مکان نگه داری مواد غذایی ، پاک کردن چربی ها ، جداسازی مواد دور ریختنی و استفاده دوباره از آنها مطالبی را یاد می گیرند.

در این قسمت ، جهت تدریس این درس دو طرح درس روزانه آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۶ صفحه بوده و هر کدام در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۳ صفحه بوده و در ابتدای آن مراحل مقدماتی از جمله تعیین اهداف ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه لحاظ شده است.

پس از مرحله مقدماتی ، توضیحات لازم برای ارائه درس بیان شده است . در نهایت ، درس جمع بندی شده و پس از ارزشیابی پایانی به دانش آموزان تکلیف داده می شود.

طرح درس دوم هم شامل ۳ صفحه بوده و مانند طرح درس اول ، توضیحات لازم برای قسمت های مختلف در آن ذکر شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، فایل راهنما و روش تدریس این درس ( در ۲ صفحه ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD