پرسشنامه سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی (عبداللهی و بازرگان ،۱۳۹۲)

پرسشنامه سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی (عبداللهی و بازرگان ،۱۳۹۲)

پرسشنامه سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی (عبداللهی و بازرگان ،۱۳۹۲) شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

پرسشنامه سنجش بهره وری آموزشی اعضای هیات علمی توسط عبداللهی و بازرگان (۱۳۹۲) ساخته شده که دارای ۸ مولفه (عامل) و ۲۲ گویه می باشد. در ابتدا تعداد کل گویه های پرسشنامه بهره وری آموزشی ۷۵ مورد بودند. از این تعداد ۱۰ سوال به صورت دو ارزشی بود که این سوالات حذف شد. از تعداد ۶۵ گویه باقی مانده پس از انجام تحلیل عاملی به شیوه ی عوامل اصلی و سپس چرخش واریماکس ، تعداد ۸ عامل ، در مجموع شامل ۲۲ گویه معین گردید.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۹
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 9

فرمت فایل: WORD