مقیاس بهزیستی شخصی – نسخه دانش آموزان PWI-SC

مقیاس بهزیستی شخصی – نسخه دانش آموزان PWI-SC

دانلود پرسشنامه استاندارد مقیاس بهزیستی شخصینسخه دانش آموزان PWI-SC شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،مولفه، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

این ابزار برای استفاده در دوره کودکی و نوجوانی (۱۲ تا ۱۸ سال) طراحی شده و شامل هفت ماده‌ی رضایتمندی است که هر کدام به یک حوزه از کیفیت زندگی مربوط می‌شوند. این حوزه‌ها عبارتند از پول و سایر تعلقات، سلامتی، موفقیت‌ها، سازگاری با دیگران، ایمنی، فعالیت‌های اجتماعی، و اتفاقاتی که ممکن است در آینده روی دهد. . این ابزار دارای هفت سوال اصلی است و یک سوال اضافی که کیفیت زندگی را در مجموع می‌سنجد. سوالات به صورت لیکرتی از ۰ تا ۱۰ نمره گذاری می‌شوند.

روایی و پایایی پرسشنامه

ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار فوق در نمونه ۵۳۶ نفری دانش آموزان دبیرستانی ایرانی مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان داد که مقیاس بهزیستی شخصی- نسخه دانش آموزان (PWI-SC)بر اساس ضریب آلفای ، ضریب آلفای دو نیمه مقیاس ، و ضریب همبستگی مربوط به بازآزمایی آن ، دارای پایایی مناسبی بوده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی و ایرانی  )
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
مقاله بیس:دارد(دو مقاله فارسی)
تعریف مفهومی و عملیاتی:دارد
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD